תקנון משלוחים והחזרות

תקנון משלוחים והחזרות 

תוך כמה זמן המשלוח יוצא אליי?

ברגע שהתשלום מאושר, ההזמנה שלכם מגיעה אלינו. אנחנו מוציאים אותה במשלוח תוך ארבעה ימי עסקים מרגע שההזמנה התקבלה. בימי שישי וערבי חג אין עיבוד הזמנות.

מהו הסכום המינימלי להזמנה אונליין?

הסכום המינימלי להזמנת מוצרים אונליין באתר שלנו הוא 150 ש”ח. 

איך זה נשלח? 

 בעת ההזמנה אתם בוחרים באחת מתוך שלושת האפשרויות:

  • איסוף עצמי – אתם יכולים לאסוף את החבילה מהסטודיו בכתובת שער פלמר 1, קומה 7, מס’ 715, חיפה, בשעות: 09:30-16:00 בימים א’-ה’ בתיאום מראש  במספר 054-6345851, למעט ערבי חג וימי שבתון. איסוף עצמי יתאפשר רק לאחר קבלת מייל/וואטסאפ שההזמנה נארזה. יש לאסוף את החבילה תוך עד 14 ימים מקבלת ההודעה.
  • משלוח עד הבית (שרות שליחים של דואר ישראל)– חינם בהזמנות מעל 350 ₪, אחרת בעלות של 55 ש”ח. התחייבות היא להוציא הזמנה למשלוח תוך 4 ימי עסקים. שימו לב זמני המשלוח הינם באחריות דואר ישראל. במשלוחים עד הבית יש ניסיון חלוקה אחד בלבד, הלקוחות מתחייבים להיות בבית/משרד וזמינים לטלפון כדי לקבל את המשלוח. משלוח שלא יסופק בגלל אי זמינות לטלפון ו/או לקבל את המשלוח, ישלם על ניסיון החלוקה הכושל. חובה להשאיר מספר טלפון נוסף. 
  • משלוחים בדואר רשום – חינם בהזמנות מעל 350 ₪, אחרת בעלות של 20 ש”ח. שימו לב זמני המשלוח הינם באחריות דואר ישראל. המשלוח מתבצע לסניף הדואר הקרוב לביתכם וזמני הגעה נעים בין ארבע ימים לשבועיים בדרך כלל.

האם ניתן לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?

כל עוד ההזמנה לא יצאה למשלוח ניתן לבקש לשנות את היעד בוואטסאפ 054-6062039. שימו לב! אנחנו משתדלים לארוז את ההזמנות באופן שוטף כדי שתקבלו אותם הכי מהר שאפשר, לכן לא תמיד שינוי הכתובת אפשרי. 

מה אם אחד מהמוצרים שרכשתי באתר אונליין אזל מהמלאי אחרי שביצעתי הזמנה?

בדרך כלל מלאי המוצרים מעודכן באתר ולא תהיה אפשרות להזמין פריט אם הוא אינו במלאי. למרות זאת קורים מקרים שלא בשליטתינו, לכן במידה והזמנתם מוצר שאזל אנחנו ניצור איתך קשר כדי שתוכלו לבחור באחת משתי האפשרויות הבאות:

  • החלפה במוצר אחר מתוך האפשרויות בחנות אונליין
  • קבלת זיכוי. במקרה כזה החבילה תשלח ללקוח גם אם הסכום לאחר הזיכוי יותר קטן מסכום מינימלי להזמנה.

הקפידו להשאיר מספר טלפון זמין כדי שנוכל ליצור עמכם קשר. במידה ולא נצליח ליצור עמכם קשר, נשלח וואטסאפ ואימייל. במידה ולא נקבל תשובה תוך 3 ימי עסקים, נבצע זיכוי על הפריט החסר ונוציא את ההזמנה בלעדיו.

מה אם קיבלתי מוצר פגום? 

אנחנו עושים הכל על מנת שהמוצרים יגיעו אליכם בשלמותם ללא פגע, בודקים כל מוצר לפני שהוא יוצא ומשקיעים באריזה על מנת להגן על המוצר תוך כדי המשלוח. 

אם זאת ישנם דברים שאינם בשליטתינו. לכן אם קיבלתם מוצר פגום יש ליצור איתנו קשר מיידי בוואטסאפ 054-6062039 ואנחנו נדאג להחליפו. 

שימו לב! אם האריזה הגיעה פגומה אנו ממליצים לצלמה לפני שפותחים אותה. כך נוכל לדרוש מחברת המשלוחים לשאת באחריות על הנזק.

ההחלפה תתבצע ע”י שליח ברוב המקרים למעט מקרים חריגים בהם נבקש מכם לשלוח את המוצר אלינו בדואר רשום ונזכה אתכם על המשלוח.

מה קורה אם שיניתי את דעתי ואני רוצה להחזיר את המשלוח? או רק חלק מהמוצרים? 

ניתן להחזיר את המוצר שרכשתם תוך עד 14 ימי עסקים מרגע קבלתו כל עוד המוצר נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש (נא לקרוא “דגשים להחזרה” המפורטים בהמשך!). ההחזרה תעשה בתיאום מראש עם צוות הסטודיו בטלפון/וואטסאפ 054-6062039 או אימייל baitlemeatsev@gmail.com

ניתן להחזיר את המוצר בדרכים הבאות:

  • דואר רשום – יש לכתוב על גבי החבילה “לכבוד בית למעצב”, הכתובת – שער פלמר 1, מס’ 715, חיפה, 3303139.
  • באופן עצמאי – יש להגיע למשרדינו בכתובת שער פלמר 1, מס’ 715, חיפה, בימים א’-ה’ בשעות 9:00 – 16:00  בתיאום מראש  למעט ערבי חג וימי שבתון.

לאחר חזרת החבילה למחסננו יבוצע ההחזר בניכוי תשלום על דמי משלוח בגין המשלוח המקורי וחשבונית זיכוי תשלח במייל.

דגשים להחזרת מוצר:

  • החזרה יכולה להתבצע כל עוד לא נעשה כל שימוש במוצר והוא נמצא באריזתו המקורית, ללא פגם במוצר או באריזה – שלא נפתחה.
  • יש לארוז את המוצר בקרטון האריזה בו הגיע או בקרטון אחר (בנוסף לאריזת המוצר) על מנת לוודא שהמוצר לא יפגע בדרך. אין להדביק מדבקות משלוח על המוצר או אריזת המוצר עצמו. 
  • בכל החזרת מוצר, גם במידה והחבילה נמסרת לשליח מטעמנו, באחריות הלקוח לוודא כי החבילה ארוזה באופן שלא יפגע בפריט עד הגעתו אלינו.
  • לאחר החזרת המוצר הוא יעבור בדיקה מדוקדקת ומוצרים פגומים ו/או לא ארוזים כראוי לא יזוכו.
  • לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות: במייל   baitlemeatsev@gmail.com

 

חשוב לדעת!

  • לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
  • ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 10 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט, לאותו אמצעי תשלום שממנו בוצעה ההזמנה. אין אפשרות לבצע את ההחזר לאמצעי אחר. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית: עסקת תשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקת תשלום אחד תזוכה בתשלום אחד. 
  • אין צורך לפנות לחברת האשראי  – אנחנו נדאג לבטל את העסקה מול חברת אשראי בשבילכם. בכל שאלה אנו זמינים עבורכם בטלפון או במייל.
  • לא ניתן לבצע החזר לכרטיסי דיירקט (כרטיסי חיוב מידי). במקרה כזה בעל הכרטיס יקבל זיכוי לניצול באתר online.tofrim.com בלבד.

 

עגלת הקניות
התחברות

עדיין אין לכם חשבון?

התחילו להקליד לחיפוש מוצרים